پیام مدیرکل تامین اجتماعی همدان به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با صدور پیامی در گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: جایگاه معنوی و عرفانی خانواده از اهمیت به سزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده است، رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان به عنوان صحیفه غنی تجارب روزگار بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، در پیام جواد جمور آمده است:

۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی در شأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری گردیده است. در آموزه‌های اسلامی خانواده جایگاه ویژه‌ای دارد، پایبندی به خانواده، ارزشی والا شناخته می‌شود و به همین دلیل به جز روز جهانی خانواده، یک مناسبت مذهبی هم برای این روز انتخاب شده است. پس از انتخاب ۲۵ ذی‌الحجه به عنوان روز خانواده شورای فرهنگ عمومی تصمیم گرفت این مناسبت را با روز بازنشستگان هم ترکیب کند تا در چنین روزی این گروه از جامعه نیز گرامی داشته در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی و عرفانی خانواده به عنوان حدیقه و روضه پرورش آلاله های آینده ساز از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده است، رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان به عنوان صحیفه غنی تجارب روزگار بوده است.

حرمت بازنشستگان عزیز باید همراه با تکریم این گرانمایگان و ارائه خدمات بهتر به آنها مورد توجه قرار گیرد خصوصا بازنشستگان حوزه سلامت که عمر خود را در راه ارتقاء سلامت و سلامتی مردم گذاشتند و حال این روزهایی ثمر بخش در عرصه سلامت در کشور و استان را مرهون زحمات تک تک عزیزان بازنشسته حوزه تامین اجتماعی هستیم.

درسازمان تامین اجتماعی استان همدان افنخار داریم به بیش از ۹۰ هزار نفرمستمری بگیر ارائه خدمات داریم که این جانب ضمن گرامیداشت روز "خانواده و تکریم بازنشستگان"، سعادتمندی، سرافرازی وتندرستی همه این عزیزان را از آستان حضرت حق مسئلت نموده و امیدواریم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما گرانمایگان بهره مند باشد.

کد خبر: 72017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =