برپایی میز خدمت مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمان در درمانگاه‌های جیرفت و کهنوج

در راستای شفاف‌سازی و دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات بیمه‌شدگان ،میز خدمت مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمان در درمانگاه‌های جیرفت و کهنوج برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمان، با حضور روسای ادارات حراست، ارتباطات مردمی، پشتیبانی و بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، در راستای شفاف سازی و دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات بیمه شدگان، میز خدمت در درمانگاه‌های تامین اجتماعی جیرفت و کهنوج برپا شد .

در این میزهای خدمت، کارشناسان مربوطه به سوالات بیمه‌شدگان، مراجعین و همکاران در زمینه مختلف پاسخ دادند.

پاسخگویی کارشناسان به مشکلات و سوالات بیمه‌شدگان در زمینه‌های کمبود دارو، کمبود پزشک و دندانپزشک در شهرهای جنوبی استان و پیگیری جهت جذب نیروی متخصص و بومی از سوی ستاد مدیریت درمان از عمده موضوعات مطرح شده در این میزهای خدمت بود.

همچنین خدمات درمانی سازمان به مراجعین معرفی شد و کارشناسان ستاد مدیریت درمان با حضور در واحدهای مختلف ضمن گفتگو با همکاران از نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان بازدید کردند.

پیش از برپایی میز خدمت، منتظری توکلی، سرپرست درمانگاه کهنوج گزارشی از نحوه خدمت‌رسانی به بیماران و اقدامات انجام شده در واحدهای مختلف این درمانگاه ارائه داد.

کد خبر: 71961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =