ازسرگیری پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از پروژه در حال احداث درمانگاه شهرستان دیلم بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی این پروژه عمرانی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی در این بازدید بر تکمیل این پروژه درمانی در اسرع وقت و با رعایت استانداردهای ابلاغی تاکید کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیلم از سال ۹۹ شروع و پروژه به علت ناتوانی پیمانکار در عمل به تعهدهای خود دچار وقفه شد که با پیگیری‌های صورت گرفته و با انتخاب راهکارهای مناسب، پروژه به پیمانکار جدید واگذار و در سال جاری دوباره عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: این پروژه هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این پروژه که تا مردادماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، اعتباری تا سقف ۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در مرحله اول این درمانگاه خدماتی نظیر پزشک عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، سرم تراپی و مامایی به متقاضیان ارائه خواهد شد و در گام بعدی ظرفیت تخصصی شدن هم برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این نکته که با تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه تامین‌اجتماعی دیلم آخرین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان از استیجاری به ملکی تبدیل خواهد شد گفت: در حال حاضر ۱۱مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف است که با تکمیل و راه‌اندازی پروژه های در دست اقدام این تعداد به ۱۴مرکز افزایش خواهد یافت.

اسماعیلی ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استان علاوه بر افزایش تعداد مراکز درمانی توسعه بیمارستان مهر برازجان، بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه و پلی کلینیک بوعلی کنگان و همچنین احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر نیز در دست اقدام است.

کد خبر: 71484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =