دیدار چهره به چهره مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با مراجعان تحت پوشش

بمنظور افزایش رضایت‌مندی مراجعان و طبق اعلام اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف اداره کل بهزیستی استان اردبیل ۳۲ نفر از ولی‌نعمتان در خرداد ماه با مدیرکل دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، از عمده‌ترین درخواست‌های طرح شده در دیدارها؛ اشتغال، وام اشتغال، ودیعه مسکن، کمک هزینه درمان، کفالت فرزند، پذیرش در مراکز توانبخشی و مساعدت مالی بود که در این زمینه راهنمایی‌های لازم از سوی مدیرکل بهزیستی انجام شد.

این دیدارها با حضور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان برگزار می‌شود که در نهایت پس از استماع درخواست‌ها، نظرات و راهنمایی‌های مدیریت بهزیستی استان تمامی مطالبات به منظور رسیدگی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شوند.

ملاقات‌های مردمی مراجعان، طبق شیوه نامه ابلاغی از مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف، به منظور شناسایی مشکلات و مطالبات گروه‌های هدف بطور مستقیم و بی‌واسطه در حداقل زمان ممکن و تدوین رویه واحد، استاندارد و هماهنگ جهت حل مشکلات ولی نعمتان بهزیستی انجام می‌گیرد.

کد خبر: 71408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =