پاسخگویی تلفنی مدیرکل بهزیستی بوشهر به درخواست‌های مردمی از طریق سامد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با حضور در سامانه تلفنی ۱۱۱ دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به تماس‌های مردمی و جامعه هدف بهزیستی پاسخ داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، حیدر عزیزنژاد پاسخگوی تلفنی مردم و جامعه هدف بهزیستی در سامانه سامد بود که از عمده‌ترین درخواست‌ها و تماس‌های افراد جامعه هدف می‌توان به پرداخت کمک هزینه درمان، مسکن، اشتغال، معیشت، لوازم ضروری منزل و حقوقی اشاره کرد که در این زمینه راهنمایی‌های لازم از سوی مدیرکل بهزیستی استان صورت گرفت.

موارد مطرح شده از طریق اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان و ارجاع به معاونت‌های تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات، پیگیری خواهد شد.

در این برنامه زینت کاکی زاده، سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی مدیر کل بهزیستی استان را همراهی می‌کرد.

کد خبر: 71167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =