سازمان تأمین‌اجتماعی، پیشرو در ارائه خدمت به خانواده‌ها

بختیار ملکی مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران با حضور در غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین اجتماعی در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با اشاره به اهمیت جوانی و پویایی جمعیت، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمت به خانواده‌ها است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ملکی با اشاره به این‌که جمعیت هر کشور یکی از منابع قدرت آن کشور است، گفت: قطعاً جمعیت جوان و پویا؛ سرمایه کشور محسوب می‌شود؛ میانسالان و افراد با سن بالاتر نیز جوانان نسل گذشته هستند که باید به این بخش از جامعه، خدمت‌رسانی مناسب در حوزه‌های بازنشستگی، درمانی و خدمات مرتبط دیگر انجام شود.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی شرق تهران با اشاره به اینکه تأمین‌اجتماعی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمت به خانواده‌ها به‌شمار می‌رود، تأکید کرد: تأمین‌اجتماعی پشتوانه نیروی کار و خانواده‌هاست و خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی در شرایطی که خانواده بر اثر حوادث یا به‌صورت طبیعی، سرپرست یا نان‌آور خود را از دست می‌دهد، بیشتر نمود پیدا کرده و در این وضعیت، نقش تأمین‌اجتماعی در حمایت از خانواده برجسته‌تر می‌شود.
ملکی اضافه کرد: در شعب تحت پوشش اداره‌کل تأمین‌اجتماعی شرق تهران، فعالیت‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در حوزه جمعیت و برگزاری جلسات آموزشی را در دستور کار قرار داده ایم و از حضور اساتید دانشگاه و برگزاری نشست‌های مرتبط هم استفاده کرده‌ایم.
وی حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را کاری نوآورانه دانست و گفت: زحمات دست‌اندرکاران برپایی غرفه در این نمایشگاه قابل تقدیر است. حضور متفاوت سازمان تأمین‌اجتماعی در این دوره از نمایشگاه؛ قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست.

کد خبر: 71026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =