به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، همانند سایر روزهای سهشنبه، برنامه ملاقات عمومی در مدیریت درمان استان برگزار و رمضان زینلی، مدیر درمان استان به مشکلات، درخواستها و مطالبات بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران رسیدگی کرده و راهنمایی لازم را ارائه کرد.
زینلی گفت: توفیق هر سازمان بی شک منوط به رضایت مخاطبان و رضایت مخاطبان در گرو رضایت کارکنان است و هر سازمانی جهت تحقق این هدف باید در توانمندسازی منابع انسانی خود تلاش کند.
هر هفته روزهای سهشنبه جمعی از مخاطبان به مدیریت درمان استان مراجعه و رفع و رجوع مشکلات خود را پیگیری میکنند.
نظر شما