به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی روز یکشنبه در حاشیه حضور خود در مرکز سامد گفت: بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به مسائل بازنشستگی، بیمه بیکاری و بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی بود.
وی افزود: مشکلات برخی از تماس گیرندگان نیز در رابطه با موضوع فرایند ازکارافتادگی در شعب پیگیری شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم بیان کرد: درخواست برای بیمه کارگران ساختمانی از مهمترین درخواستهای مطرح شده از سوی مردم از طریق مرکز سامد بود.
وی ضمن تاکید بر رسیدگی سریع به درخواست ها و مراجعات مردمی مطرح شده در تماس های مردمی با سامد، گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و مسئولیت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.
سامانه ارتباط الکترونیکی مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاههای دولتی منعکس کنند.
دستگاههای اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاهترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم علاوه بر حضور در سامد، چهارشنبه هر هفته نیز ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم در محل ساختمان اداره کل تامین اجتماعی قم دارد.
وی علاوه بر حضور منظم در سامانه سامد برای پاسخگویی به مردم، در برنامههای از پیش اعلام شده در مصلای نماز جمعه حضور یافته و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم به سوالات و درخواست های آنها پاسخ میدهد.
حضور در کارگاههای صنعتی و دیدار با کارفرمایان و کارگران و بررسی مسائل و مشکلات آنان بصورت میدانی، همچنین حضور در مجامع کارفرمایی، بازنشستگی و کارگری از دیگر برنامههای موسوی مدنی به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مختلف است.
سازمان تامین اجتماعی در قم با داشتن ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری، ۵ کارگزاری رسمی، یک بیمارستان و ۳ درمانگاه تخصصی به بیش از ۸۶۶ هزار بیمه شده خود در استان خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه میکند.
نظر شما