به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی با بیان اینکه این ارزیابی توسط مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و نظارت مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهریورماه انجام شده است گفت: این موفقیت نتیجه تلاشهای مستمر همکاران مدیریت درمان هرمزگان و تعهد بالای آنها به ارتقای سلامت اداری، توسعه ارتباطات سازمانی و بهبود عملکرد مدیریتی است. ما افتخار میکنیم که توانستیم در سه محور کلیدی مورد ارزیابی، امتیاز بسیار خوبی کسب کنیم.
وی افزود: ارزیابی یادشده بر اساس مستندات موجود و در سه محور اصلی انجام شده است،سلامت اداری؛ رعایت اصول شفافیت، عدالت و مقابله با فساد، ارتباطات سازمانی و شایستگیهای مدیریتی؛ تقویت تعاملات بین سازمانی، مدیریت اثربخش و تصمیمگیری مبتنی بر شایستگی و حوزه ارزیابی عملکرد؛ دستیابی به اهداف تعیینشده و تحقق برنامههای سازمانی.
مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با تأکید بر لزوم تداوم پیشرفتها بیان کرد: اگرچه کسب امتیاز ۹۲.۵ دستاورد بزرگی است، اما ما به این رتبه بسنده نمیکنیم. هدف ما دستیابی به امتیاز کامل ۱۰۰ است و برای رسیدن به این هدف، تمامی ظرفیتها و توان خود را به کار خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: ما متعهدیم که با بهبود مستمر در تمامی ابعاد عملکردی، خدماترسانی هرچه بهتر و باکیفیتتر را به بیمهشدگان تأمین اجتماعی استان ارائه دهیم. این تعهد، نهتنها مسئولیت ما، بلکه مأموریت اصلی ما در راستای جلب رضایت حداکثری مردم است.
مومنی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای تیم مدیریتی و کارکنان استان گفت: فضای عمومی مدیریت درمان هرمزگان نیز در این ارزیابی مورد توجه ویژه قرار گرفت و این دستاورد نشاندهنده توانمندی و شایستگی ما در پیشبرد اهداف سازمانی است.
این موفقیت، گام مهمی در مسیر تحقق چشمانداز سازمان برای ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای بیمهشدگان عزیز استان هرمزگان به شمار میآید.
نظر شما