به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا، مدیرکل تامین اجتماعی استان، در این نشست با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با مردم گفت: میز خدمت فرصتی است تا مدیران و مسئولین به صورت چهره به چهره با مراجعین ملاقات کنند و از نزدیک با چالشها و نیازهای آنان آشنا شوند.
وی افزود: این اقدام به ویژه برای بازنشستگان و مستمریبگیران که ممکن است در فرآیندهای اداری با مشکلات بیشتری مواجه شوند، بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه هدف ما از برگزاری این میز خدمت، تسهیل در ارائه خدمات و ارتقاء کیفیت پاسخگویی به مراجعین است گفت: با همکاری و همفکری شما میتوانیم به بهبود فرآیندها و خدمات اقدام کنیم و زمینهساز ایجاد یک جامعه رضایتمند باشیم.
این نشست با استقبال مراجعین مواجه شد و آنان توانستند به بیان مشکلات و درخواستهای خود بپردازند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در پایان این جلسه، دستورات لازم را برای رسیدگی به خواستههای مراجعین صادر و به رئیس شعبه ابلاغ کرد.
نظر شما