پاسخگویی مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان به سوالات بیمه‌ای مخاطبان از طریق مرکز سامد

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گیلان همسو با رویکردهای دولت الکترونیک و به منظور پاسخگویی به سوالات و مشکلات بیمه‌ای شهروندان در مرکز سامد استانداری به شکل تلفنی با مخاطبان ارتباط زنده خواهد داشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در ادامه رویکرد دولت الکترونیک و حسب تمهیدات اتخاذی از طریق مبادی مربوطه در استانداری گیلان، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی استان با حضور در مرکز سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت ) به شکل تلفنی به سوالات مردم پاسخ داده و به مشکلات آنها را رسیدگی خواهد کرد.

بر این اساس علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۲:۳۰ لغایت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه با تماس از طریق شماره ۱۱۱ از این فرصت استفاده کرده و مستقیماً با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفتگو کنند.

همچنین به اطلاع شهروندانی که در این مدت با این مرکز تماس گرفته ولی به دلیل زمان اندک برنامه امکان ارتباط برای آنها فراهم نشده می‌رساند که با اخذ شماره‌های تماس آنها از مسئولین ذیربط، در اولین فرصت از طریق مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی گیلان با آنها ارتباط برقرار شده و به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد .

کد خبر: 75844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =