به گزارش آتیهآنلاین به نقل از ایرنا، سیاوش رهبر با بیان اینکه ۱۳ مشاور تخصصی بهزیستی همدان از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی تماس گیرندگان هستند گفت: ۴۵ هزار و ۳۰۶ شهروند همدانی طی سال گذشته با صدای مشاور (۱۴۸۰) بهزیستی استان تماس گرفتند و مشاوره شدند.
وی افزود: تمام تماسهای مردمی با خط ۱۴۸۰ (صدای مشاور) محرمانه و امن است و افراد می توانند مشکلات و مواردی که طرح کردن آنها به صورت حضوری برایشان مشکل است را به صورت تلفنی با مشاوران به صورت رایگان در میان بگذارند.
معاون امور پیشگیری بهزیستی استان همدان، یکی از مهم ترین فعالیت های بهزیستی را ارائه خدمات مشاورهای به جامعه هدف و آسیبدیدگان این حوزه برشمرد و بیان کرد: خدمات ارائه شده از طریق ۴۵ مرکز مشاوره حضوری غیردولتی و یک مرکز مشاوره حضوری دولتی استان انجام می شود.
ارائه مشاوره حضوری به بیش از ۱۱ هزار نفر در ۴۶ مرکز
رهبر ادامه داد: ۱۱ هزار و ۲۱ نفر در نیمه نخست امسال از خدمات ۴۶ مرکز مشاوره غیر دولتی و دولتی بهره مند شدند و این آمار در سال گذشته برای ۱۶ هزار و ۲۴۳ نفر ثبت شده است.
وی همچنین از ارائه طرح آموزش مهارتهای زندگی برای ۴۰۰ نفر در ۶ ماهه امسال خبر داد و گفت: این طرح سال گذشته برای ۹۳۹ نفر از جامعه هدف اجرا شد که نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی و کاهش آسیبهای اجتماعی داشته است.
نظر شما