اجرای طرح پویش ملی غربالگری شنوایی و بینایی کودکان در کرمان

با حضور گروه جهادی بنیاد علوی در استان کرمان جمعی از کودکان مورد معاینه تخصصی قرار گرفته و کودکان درگیر با مشکلات شنوایی و بینایی مورد غربالگری و دریافت خدمات تخصصی مربوطه قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحیدزاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان در همین رابطه با اشاره به اهمیت همراهی و همکاری تشکل‌های مردم نهاد با بهزیستی در ارائه خدمات حمایتی وبه ویژه خدمات تخصصی بیان کرد: در قالب پویش ملی غربالگری که توسط گروه جهادی اثر بنیاد علوی متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اجرا در آمد کودکان دارای معلولیت شنوایی و بینایی شناسایی و جهت درمان‌های تخصصی رایگان به مراکز درمانی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه طبق فراخوان داده شده این گروه به مدت سه روز در محل انجمن ناشنوایان کرمان به کودکان کرمانی ارائه خدمت کردند افزود: از جمله این خدمات ارزنده می‌توان به کاشت حلزون، ارائه سمعک‌های مناسب و انجام عمل‌های جراحی بینایی و شنوایی توسط متخصصین همکار با این گروه اشاره کرد.

وحیدزاده ادامه داد: از کودکان درگیر با مشکلات فوق به مدت سه روز در محل انجمن ناشنوایان کرمان ویزیت به عمل آمده و ارائه خدمت شد.

گروه جهادی اثر بنیاد علوی به مدت سه روز در محل انجمن ناشنوایان کرمان و به منظور ارائه خدمات رایگان شامل کاشت حلزون، سمعک و خدمات مرتبط با تنبلی چشم به خانواده‌های دارای فرزند خردسال در قالب پویش ملی غربالگری شنوایی و بینایی کودکان و شناسایی کودکان دارای معلولیت به ارائه خدمت پرداخت .

کد خبر: 75162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =