دیدار مدیرکل کار گیلان با مدیران عامل تعاونی‌های برتر استانی سال ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با مدیران عامل تعاونی‌های برتر استانی سال ۱۴۰۳ دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، به مناسبت هفته تعاون؛ سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به همراه بهمن علی پناه، مدیرتعاون استان و حسن اسماعیل زاده، رئیس اداره تشکیل تعاونی‌ها، ابراهیم روشن دل، رئیس اداره نظارت تعاونی‌ها، رقیه عزیزی یوسف وند، رئیس اداره توسعه تعاونی‌ها با جمعی از مدیران عامل تعاونی‌های برتر و نماینده‌های تعاونی‌های مذکور که در هفته تعاون مورد تقدیر قرار گرفته بودند، دیدار و گفت وگو کرد.

آقاجانی در این دیدار ضمن تبریک کسب مقام تعاونی برتر استانی و قدردانی از زحمات آنها گفت: از بهترین طرق رونق اقتصادی و افزایش اشتغال، حمایت از تعاونی‌ها است که باید در این زمینه تلاش کرد که اعتماد مردم جهت ایجاد شرکت‌های تعاونی افزایش یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در ادامه افزود: ترویج موفقیت‌های تعاونی‌ها وتبیین راه‌های نیل به موفقیت آن‌ها و حمایت موثر از آن‌ها نیز از راه‌های موثر در جذب مردم و تقویت تعاونی‌ها است.

وی بر آمادگی خود جهت ادامه نشست‌های مشترک با تعاونی‌ها تاکید کرد.

در ادامه علی پناه، مدیر تعاون استان، به ارائه مطالبی درباره وضعیت شرکت‌های تعاونی و مسائل و مشکلات مربوطه پرداخت.

در ادامه نیز هر یک از مدیران عامل تعاونی‌های برتر حاضر در جلسه درباره مسائل و مشکلات خود پرداختند و پیشنهاداتی در جهت رفع موانع تعاونی‌ها ارائه دادند.

در پایان جلسه نیز مقرر شد که به منظور پیگیری هر یک از مسائل مطروحه، جلسات بعدی تشکیل و در مواردی نیز مسائل مذکور در جلسات آتی شورای توسعه تعاون استان طرح شود.

کد خبر: 75157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =