قرارداد همکاری تامین اجتماعی بوشهر با ۶۶۲ موسسه تشخیصی و درمانی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از قرارداد همکاری ۶۶۲ موسسه تشخیصی و درمانی استان با سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به گسترش پوشش خدمات تامین اجتماعی از طریق عقد قرارداد با مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی گفت: با تلاش همکاران در معاونت خرید راهبردی در حال حاضر ۶۶۲ موسسه تشخیصی و درمانی استان با سازمان تامین اجتماعی قرارداد همکاری دارند.

وی به آمار دو میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۴۹ بار مراجعه به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۷۹ هزار و ۳۸۲ نفر توسط پزشکان متخصص و عمومی و ۱۰ هزار و ۱۸۸ نفر توسط دندان‌پزشکان ویزیت شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: همچنین افزون بر یک میلیون و ۲۰۰هزار بار مراجعه به داروخانه و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد تامین اجتماعی در نیمه نخست سال جاری صورت گرفته است.

وی با بیان این‌ که مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر آماده عقد قرارداد و همکاری با مراکز تشخیصی و درمانی است، افزود: ۱۱۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۸۱ پزشک عمومی، ۱۴۸ داروخانه، ۶۵ آزمایشگاه،۳۱رادیولوژی، ۳۴سونوگرافی، ۴۱فیزیوتراپی، ۵ ام آر آی و ۱۲ سی‌تی‌اسکن،۱۰دیالیز،یک سنگ شکن و یک مرکز درمان ناباروری از جمله مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در استان است.

اسماعیلی گفت: ۴۲ درمانگاه دانشگاهی و غیردانشگاهی، ۲۰ شبکه بهداشت، ۴ دی کلینیک، ۱۰ بیمارستان دانشگاهی، ۳ بیمارستان عمومی غیر دولتی نیز از دیگر مراکز طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی است.

کد خبر: 75148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =