تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته تعاون در خراسان رضوی

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات ورزشی که به مناسبت "هفته تعاون" در سه رشته دارت،شطرنج و تنیس روی میز در دو بخش آقایان و خانم‌ها در خراسان رضوی برگزار شد تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، دراین مراسم که با حضور محمد امین بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، هادی ابوی، رئیس اتاق تعاون استان،قوچان نژاد، پیشکسوت ورزشی و رئیس هیات والیبال استان و رحیمی نژاد، مشاور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران برگزار شد با اهدای جوایزی از برگزیدگان این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم بابایی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکان و متولیان ورزش بیان کرد: بر اساس رسالت اجتماعی و تکالیف قانونی و با استفاده از منابع و امکانات تلاش کردیم فضاهای ورزشی جامعه مخاطب را افزایش داده که به همین منظور در مجموعه ورزشی شماره ۲ شهید برونسی با توجه به نیازسنجی بعمل آمده در حال احداث زمین چمن و مجموعه جدید در این فضا هستیم.

وی با تشکر از اتاق تعاون استان که فعالیت‌های خودجوش ورزشی را با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های اتحادیه‌ها،تعاونی‌ها و تعاونگران آغاز کرده ضمن آرزوی توفیق گفت: باعنایت به اینکه ارتقاء بخش تعاون از هر لحاظ از تکالیف و مسئولیت‌های این اداره کل است در حوزه ورزشی مساعدت‌های لازم اعمال خواهد شد.

هادی ابوی، رئیس اتاق تعاون استان نیز در این مراسم گفت:با عنایت به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردمی" به‌نوعی رسالت تعاونگران به‌عنوان یک ضلع اصلی از تحقق این شعار سنگین است و از طرفی پرداختن به مباحث ورزشی جهت توانمندسازی بخش مردمی تعاون برای تحقق شعار سال، اثرگذار است.

وی تأکید کرد: ورزش وسیله‌ای برای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردمی" است و از طرفی برای توانمندسازی تعاونگران ما باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

ابوی همچنین گفت: اتاق تعاون خراسان رضوی، اعتقاد دارد که انجام و توسعه فعالیت‌های ورزشی، دل‌ها را به هم نزدیک کرده و زمینه ارتقا روحیه تعاون و همکاری را نزد افراد در یک جامعه، فراهم می‌کند.

این مسابقات در دو گروه خانم‌ها و آقایان و در سه رشته ورزشی شطرنج، دارت و تنیس روی میز در شهریور ماه سال جاری به ترتیب در هیات شطرنج استان،سالن تیراندازی و دارت فرمان و سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد و از نفرات برتر این مسابقات در هفته تربیت بدنی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 75155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =