افزایش ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین‌اجتماعی تربت‌حیدریه

رییس بیمارستان «رازی» تامین اجتماعی شهرستان تربت‌حیدریه از رشد ۵ درصدی ضریب اشغال تخت در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، اکرم احمدی با بیان اینکه ضریب اشغال تخت در بیمارستان رازی تربت حیدریه ۷۶ درصد در نیمه نخست امسال بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد پنج درصدی دارد افزود: این مرکز درمانی، با ۱۳۳ تخت خدمات‌رسانی می کند و در این مدت متوسط اقامت روز تخت بیمار در این بیمارستان، ۲ و سه دهم روز بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال ۱۳۵ هزارو ۳۵۷ ویزیت و ۶۴۲ هزار خدمت سرپایی در بیمارستان رازی تربت حیدریه انجام شده است که بیشترین خدمات مربوط به متخصصان زنان با بیش از پنج هزار و ۶۳۰ خدمت و پس از آن طب اورژانس با پنج هزار و ۵۹۰ خدمت بوده است.

رییس بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت‌حیدریه بیان کرد: امسال خدمات ارائه شده در بخش درمانگاه عمومی و تخصصی این بیمارستان، ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی افزود: در درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان رازی با هدف رضایت‌مندی مراجعان و ارائه خدمات بهتر، دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، اسپیرومتری (سنجش شنوایی) زیر نظر متخصصان فعال و کلینیک دیابت درمانگاه بیمارستان همه روزه فعال است.

احمدی بیان کرد: کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان نیز فعال بوده و با توجه به لزوم افزایش ارائه خدمات و طبق پیگیری انجام شده یک نیروی فیزیوتراپ خانم در فرآیند مراحل استخدام قرار دارد.

وی ادامه داد: زایشگاه بیمارستان بعد از اجرای اصلاحات ساختمانی و ایجاد هتلینگ و با بهره‌گیری از هشت تخت ویژه (LDR) به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد.

رییس بیمارستان رازی تامین اجتماعی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: این بیمارستان با توجه به سیاست‌های جمعیتی ابلاغی و با بهره گیری از پزشکان متخصص زنان و کارشناسان مامایی با تجربه، پارسال موفق به کسب عنوان دوم میزان درصد زایمان طبیعی در بین بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور شد.

دو بیمارستان در تربت حیدریه شامل بیمارستان فوق تخصصی امام حسین(ع) و رازی تامین اجتماعی به مراجعان شهرستان‌های جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی خدمات تخصصی درمانی ارائه می‌کند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه با مزیت‌های مختلف در حوزه کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

کد خبر: 74992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =