نیروی انسانی فنی و حرفه‌ای سرمایه اصلی توسعه کشور

«غلامحسین محمدی» معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با تاکید بر اهمیت این سازمان در توسعه کشور، گفت: یکی از مهمترین سرمایه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، نیروی انسانی متخصص و مجربی است که در سراسر کشور مشغول خدمت و مهارت‌آموزی هستند. این افراد با دانش و تجربه، نقش بسیار مهمی در ارتقاء مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نیروی کار و در نتیجه توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، محمدی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در تلاش است تا با ایجاد فرصت‌های برابر برای ارتقاء و رشد شغلی کارکنان، انگیزه و بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهد. به همین منظور، در انتخاب مدیران استانی، اولویت با شاغلان و کارکنان درون سازمانی است. این رویکرد، ضمن ایجاد انگیزه در بین کارکنان، باعث می‌شود تا افرادی با شناخت کامل از سازمان و چالش‌های آن، مسئولیت اداره استان‌ها را بر عهده بگیرند.

او همچنین به برنامه‌های آتی سازمان برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نیاز روزافزون بازار کار به نیروی کار ماهر، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در تلاش است تا با همکاری بخش خصوصی و صنایع مختلف، آموزش‌های خود را به‌روزرسانی کرده و متناسب با نیازهای بازار کار طراحی کند. همچنین، با استفاده از فناوری‌های نوین، آموزش‌های آنلاین و مجازی را گسترش خواهیم داد تا دسترسی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای همه اقشار جامعه آسان‌تر شود.

کد خبر: 74903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =