به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سجاد سنگسری» مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار، هدف از استقرار میز ارتباطات مردمی در نماز جمعه تهران را هم افزایی مدیران ارشد وزارتخانه، پاسخ فوری به مشکلاتِ ثبت شده و پیگیری آنها تا به دست آوردن نتیجه نهایی دانست.
وی اضافه کرد: بر اساس تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی اهتمام ویژه ای برای پاسخگویی شفاف به مطالبات مردم را در دستور کار قرار داده است.
سنگسری تاکید کرد: هفته کارگر فرصتی است تا صدای کارگران و مردم را بی واسطه بشنویم و دستگاه های زیرمجموعه را موظف به تسریع پاسخگویی کنیم.
وی افزود: پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه نهایی، تعهد ما در مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار افزود: برای خروج از یک کار نمادین در هفته کار و کارگر، طبق برنامهریزیهای انجام گرفته، مدیران ارشد وزارتخانه و دستگاههای تابعه همراه ما در این مسیر خدمترسانی خواهند بود و امیدواریم این تعامل سازنده به عنوان الگویی پایدار برای تداوم گفت وگوی مستقیم با مردم باشد.
روز جمعه پنجم اردیبهشت و در میز خدمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون رفاه و امور اقتصادی، معاون روابط کار، معاون امور تعاون، معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفهای، مدیر عامل صندوق بازنشستگی، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، مدیر عامل بانک رفاه کارگران، سرپرست بانک توسعه تعاون، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی (شستا) و مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی آیندهساز حضور دارند.
این رویداد جمعه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در حاشیه نماز جمعه دانشگاه تهران برگزار میشود.
نظر شما