دیدار نماینده وزیر کار با خانواده کارگران جانباخته حادثه معدن طبس

«محمد امین بابایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به نمایندگی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعدادی از خانواده‌های کارگران جان‌باخته در حادثه معدن طبس دیدار و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه معدن طبس، تأسف عمیق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به خانواده‌های داغدیده یادآور شد و گفت: بر حسب وظیفه و تأکید وزیر کار، دیدار و دلجویی تعدادی از خانواده‌های کارگران جانباخته در حادثه معدن طبس انجام شد تا ضمن ابراز همدردی، پیگیر مشکلات و درخواست‌های آنان باشیم.

بابایی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت کار در استان، برای حمایت و پیگیری دغدغه‌های خانواده کارگران شریف جانباخته در حادثه معدن طبس پای کارند و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

با ایثار خانواده «میثم معینی» یکی از کارگران مرگ مغزی شده ناشی از حادثه معدن طبس، اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد؛ از زنده‌یاد «معینی» یک فرزند دختر ده ساله و یک فرزند پسر که پس از این حادثه بدنیا آمد، به یادگار مانده است.

کد خبر: 74716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =