به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان، سیاوش آقاجانی پیش از ظهر امروز ( یکشنبه ۱۵ مهر ماه) در راستای پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در جریان تماسهای مردم ضمن گفتگوی مستقیم و بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هریک از مدیران و روسای ستادی صادر کرد.
این گفتگو به مدت یک ساعت از طریق سامانه سامد با شهروندان عزیز از سراسر استان در استانداری گیلان انجام شد.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاههای اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.
نظر شما