درخشش بهزیستی زنجان در کسب رتبه برتر توسعه و ترویج اقامه نماز

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از درخشش همکاران این اداره کل در کسب رتبه برتر توسعه و ترویج اقامه نماز در ارزیابی عملکرد اقامه نماز در بین ادارات استان در سال ۱۴۰۲خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، روح اله خدابنده لو با بیان اینکه افزون بر ترویج فرهنگ نماز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، معنوی نیز در ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز تحت نظارت اجرا می شود گفت: توجه به فرائض دینی و مذهبی از جمله نماز زمینه موفقیت و رشد و کمال انسان‌ها را فراهم می کند و لازم است کارکنان و سایر قشرهای مردم به آن توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید در دستگاه‌های اجرایی نگاه به نماز صرفا تکلیف اداری باشد، افزود: باید تلاش کنیم اثرات نماز در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی کارکنان دستگاه ها و ادارات هرچه بیشتر نمایان شود.

مدیرکل بهزیستی زنجان درباره آثار اقامه نماز در ادارات بیان کرد: نماز مظهر پیوند با خدا و ارتباط با اوست. تکریم ارباب رجوع، تقویت مسئولیت‌پذیری و وجدان کاری، رعایت حقوق دیگران، فروتنی(تواضع)، ارتقای معنویت و کاهش اضطراب در کارمندان از برکات اقامه نماز در ادارات است.

حجة الاسلام مصطفوی، مسئول امور فرهنگی بهزیستی نیز با اعلام کسب نمره ۹۱۳ و رتبه برتر بین ادارات استان زنجان گفت: حضور مدیران و روسای ادارات و سازمان‌ها در نماز جماعت و تاکید بیشتر آنها برای حضور کارکنان در نماز جماعت می‌تواند باعث رونق بخشیدن و حضور گسترده کارکنان در صفوف نماز جماعت شود.

وی نماز را پل ارتباطی معنوی با خداوند معرفی کرد و افزود: صفای روح در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تاثیر گذار است و می تواند با ایجاد حس اعتماد قلبی و آرامش درونی فرد را در عبور از مشکلات یاری دهد.

کد خبر: 74638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =