تامین اجتماعی از مهمترین سازمان‌های تاثیرگذار اجتماعی کشور است

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی به دلیل تنوع خدمات بیمه‌ای و درمانی در ایران و حتی خاورمیانه از مهمترین سازمان‌های تاثیرگذار اجتماعی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در آیین آغاز به کار دوره آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام تامین اجتماعی استان که در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) قم برگزار شد با اشاره به خدمات گسترده این سازمان به بیمه‌شدگان افزود: تامین اجتماعی به دلیل تنوع خدمات بیمه‌ای و درمانی در ایران و حتی خاورمیانه از مهم‌ترین سازمان‌های تاثیرگذار اجتماعی است.

وی افزود: پرداخت ماهانه مستمری به بیمه شده و حتی خانواده وی تا سالها پس از فوت مستمری بگیر اصلی در راستای حمایت از خانواده و لزوم حمایت از بنیان خانواده در دین مبین اسلام صورت می‌پذیرد.

‌ مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اهمیت داشتن نگاه حرفه‌ای و اخلاق مدار در تمام کارکنان تامین اجتماعی و همچنین لزوم رعایت نظم کاری بیان کرد: تامین اجتماعی یک سازمان درآمدهزینه است و تلاش برای وصول حق بیمه با وجود تمام مشکلات و مسائل حوزه کار و تولید، همت دوچندان می طلبد و هم اکنون مجموعه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان قم با حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی سعی دارند تا با وصول حق بیمه در موقع مقرر قانونی، سازمان را در ارائه خدمات و تعهدات به موقع به مخاطبان بویژه مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی یاری کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در آیین ورود کارکنان جدید الاستخدام تامین اجتماعی قم گفت: مهمترین عامل موفقیت سازمان تامین اجتماعی، جذب نیروی های کارآمد در ادوار گذشته بوده و هر سال با ورود نیروهای جدید الاستخدام، خون تازه ای به رگ های سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از سازمان های بزرگ کشور جهت خدمت به مردم تزریق شده است.

مهدی محصل همدانی افزود: امروز امانت مهمی از تلاش گذشتگان که تصویر مطلوبی از تامین اجتماعی به جا گذاشته اند، تحویل شما می‌شود و انتظار می‌رود با تعامل و کارآمدی بتوانید در حفظ برند سازمانی موثر باشید.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی در همه بخش ها داری حجم بالایی از خدمت است، بیان کرد: علت موفقیت سازمان تامین اجتماعی با این حجم از فعالیت، داشتن راهبرد ، برنامه‌های عملیاتی مناسب، نظارت و عملکرد مطلوب کارمندان است و در حال حاضر در استان قم در برخی شاخص ها در کشور سرآمد هستیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی استان قم هم در حاشیه این آیین با تاکید بر اینکه در سازمان‌ها هر فعالیتی نیازمند آموزش مهارت‌ و به‌کارگیری دانش ها است، گفت: بهترین راه برای تصمیم‌گیری درباره مسائل مربوط به آموزش کارکنان باید براساس بررسی و مطالعه کامل کل سازمان و اساسنامه آن باشد و با شناخت سازمان و مسائل موجود در آن خواهیم دانست که آموزش کارکنان چگونه می تواند به ما در رفع این مشکلات کمک کند.

محمد عابدی گفت: آموزش دادن به کارکنان در زمینه های مختلف می تواند موجب افزایش کارایی، بهره‌وری و رضایت شغلی افراد شود زیرا بهره وری تلاشی برای زندگی بهتر افراد جامعه و دیدگاهی مبتنی بر استراتژی بهبود است که مهم ترین هدف سازمان را تشکیل می دهد.

وی افزود: این بهره‌وری می تواند همچون زنجیری فعالیت‌های تمام آحاد جامعه را در بر گیرد و بهبود بهره‌وری در سازمان‌ها موجب می شود نیروی انسانی بهتر فکر کند، بیندیشد، بیافریند ، نوآوری کند و نگرش سیستمی پیدا کند.

عابدی بیان کرد: نیروهای جدید الاستخدام می توانند طرح، خلاقیت و ایده های خود را در جهت پیشبرد اهداف در اختیار مدیران سازمان قرار دهند.

در این دوره آموزشی که چهار روز ادامه دارد، مطالبی در مورد آشنایی با قانون و سیاستهای کلی رفاه و تامین اجتماعی، ماموریت ها و راهبردهای کلان سازمان، تاریخچه واحدهای بیمه ای درمان و آشنایی با روابط بین بخشی، اتوماسیون اداری و ضوابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به کارکنان جدید تدریس می شود.

کد خبر: 74628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =