ایجاد سازش در ۳۳ پرونده اختلاف کارگر و کارفرما در شهرستان اسفراین

از ۹۴ پرونده اختلاف کارگری و کارفرمایی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسفراین، ۳۳ مورد با تلاش‌های صورت گرفته اعضای هیات‌های تشخیص و حل اختلاف این شهرستان با صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، از ابتدای سال جاری در شهرستان اسفراین ۹۴ پرونده اختلاف کارگری و کارفرمایی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسفراین مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد ۳۳ مورد با تلاش‌های صورت گرفته اعضای هیات‌های تشخیص و حل اختلاف این شهرستان با صلح و سازش مختومه شد.

مریم آسیای، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسفراین با بیان این خبر گفت: در راستای صیانت از قانون کار و حقوق کارگران و کارفرمایان شهرستان اسفراین با تلاش‌های مستمر کارکنان حوزه روابط کار ضمن کاهش مدت زمان رسیدگی به دادخواست‌های واصله پیگیری‌ها در جهت سازش طرفین مثمر ثمر واقع شده است.

وی افزود: مدت زمان رسیدگی در سال جاری به پرونده های اختلافات کارگری و کارفرمایی در سطح شهرستان اسفراین به ۹ روز رسیده است که این مدت زمان در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر: 74636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =