فعالیت ۲۲ انجمن ورزشی کارگری در استان کرمانشاه

رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه از فعالیت ۲۲ انجمن ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مسلم ویسی با بیان این مطلب گفت: هیأت ورزش کارگری دارای حدود ۳۰ انجمن ورزشی در رشته‌های متنوع است که هر یک از این انجمن‌ها مسئولیت مستقیم یک رشته خاص را بر عهده دارد.

وی افزود: در هیأت ورزش کارگری، یک‌سری از ورزش‌ها از قبیل یوگا، مچ‌اندازی هستند که فاقد انجمن بوده و به صورت کمیته‌ای فعالیت می‌کنند.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه بیان کرد: حوزه کاری هیأت ورزش کارگری، در درجه اول مربوط به قشر کارگران است، یعنی کارگرانی که در شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و صنفی مشغول به کار هستند؛ در درجه دوم برای هیأت ورزش کارگری، فعالیت خانواده کارگران مطرح است که شامل همسر و فرزندان آن‌ها می‌شود و این به نوبه خود جامعه بزرگی در سطح استان کرمانشاه تشکیل می‌دهد.

وی در رابطه با مسابقات این هیأت، گفت: یک آیتم مهم که به عنوان شاخصه اصلی برای حضور در مسابقات ورزشی در قالب کارگران وجود دارد، دارا بودن دفترچه تأمین اجتماعی است که در حقیقت مدرک اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و سایر مسابقات در حوزه فدراسیون ورزش‌های کارگری، به شمار می‌آید.

ویسی افزود: در حال حاضر در هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه، ۲۲ انجمن ورزشی به صورت کامل فعال است و سایر انجمن‌ها به صورت مقطعی فعال هستند و در مسابقات کشوری و استانی حضور چندانی ندارند.

وی بیان کرد: استان کرمانشاه خوشبختانه در حوزه فعالیت ورزش کارگری، دارای شرایط خوب و مطلوبی است چرا که ورزش کارگری برای مدیران واحدهای تولیدی حائز اهمیت است و استقبال خوبی از این موضوع کرده‌اند که این برای جامعه ورزش کارگری ما بسیار خوشایند است.

کد خبر: 74599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =