ثبت‌نام مسابقات ورزشی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تا ۱۴ مهر

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: ثبت‌نام مسابقات ورزشی بازنشستگان تأمین اجتماعی در قالب طرح مرشدان از ۲۶ شهریور ماه آغاز شده و با توجه به استقبال خوب بازنشستگان برای شرکت در این دوره، بنابراین آخرین مهلت ثبت‌نام روز شنبه ۱۴ مهر ماه تعیین شده است.

علی دهقان‌کیا روز شنبه در گفت‌وگو با آتیه آنلاین افزود: به همین واسطه از همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش دعوت می‌شود که برای تضمین سلامتی و تندرستی خود در این رویداد بزرگ ورزشی ویژه افراد بازنشسته ثبت‌نام کنند.

او ادامه داد: همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران همچون زنان و مردان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی با شرط سنی حداقل ۴۲ سال برای بانوان و ۵۰ سال برای مردان مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

دهقان‌کیا بیان کرد: بازنشستگان پیش از موعد، از کار افتادگان ‌کلی، بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور و همسران و فرزندان بازمانده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در صورت داشتن شرایط سنی اشاره شده مجاز به شرکت در مسابقات هستند.

رشته‌های ورزشی بانوان و مردان در مسابقات

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: در المپیاد ورزشی بازنشستگان سال جاری بانوان بازنشسته و مستمری‌بگیر می‌توانند در رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون شرکت کنند.

وی ادامه داد: همچنین مردان بازنشسته و مستمری‌بگیر امکان شرکت در رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی دارند.

دهقان‌کیا اظهار کرد: با توجه به اینکه بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند در رشته‌های ورزشی اشاره شده به رقابت بپردازند، بنابراین هر ورزشکار تنها در یک رشته ورزشی مجاز به ثبت‌نام در این دوره از مسابقات خواهد بود.

ثبت‌نام ورزشکاران بازنشسته به صورت غیرحضوری است

دهقان‌کیا با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان به صورت غیرحضوری از طریق مراجعه به تارنمای سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir انجام می‌شود، افزود: مرحله مقدماتی مسابقات ورزشی بازنشستگان در تهران در اواخر مهر و اوایل آبان برگزار می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: همچنین برندگان این رقابت‌ها از رقابت‌های ورزشی در المپیاد کشوری بازنشستگان و مستمری‌بگیران شرکت خواهند کرد.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور در حال حاضر بیش از ۴۷ میلیون نفر را در قالب بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش دارد برنامه‌ریزی متنوعی برای ارائه خدمات همه‌جانبه به این گروه‌های هدف دارد.

طبق آخرین داده‌های آماری سازمان تأمین اجتماعی اکنون چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر از این نهاد بیمه‌گر خدمات متنوع رفاهی، معیشتی، فرهنگی و ورزشی دریافت می‌کنند.

تأمین اجتماعی براساس اطلاعات موجود ماهانه ۴۲ هزار میلیارد تومان در سال گذشته برای اجرای تعهدات در قبال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران هزینه کرده که رقم تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت ۱۴۰۳ نیز طبق آخرین آمارها به ۶۰ تا ۶۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

کد خبر: 74582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =