برگزاری همایش سالمند سالم و با نشاط توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان

همایش سالمند سالم و با نشاط به منظور آموزش سبک زندگی سالم در سالمندی با سه محور سلامت روان، تغذیه سالم  و ورزش در سالمندی در شهر همدان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، این همایش با موضوع سلامتی سالمندان و به مناسبت روز جهانی سالمند، سه شنبه دهم مهر ماه در محل باشگاه معلمان همدان با شرکت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در استان برگزار شد.

مدرسان مجرب همایش عبدالمالکی، روانشناس، شلیله، کارشناس تغذیه و حیدری مقدم، متخصص طب فیزیکی در سه محور هدف، به آموزش سبک زندگی سالم در دوران بازنشستگی پرداختند.

حسن عروتی موفق، مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان به عنوان میزبان این همایش، با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به بازنشستگان و مستمری بگیران از قبیل راه‌اندازی کلینیک دیابت و فشار خون و اجرای طرح‌های غربالگری و پوشش درمانی ویژه بیماری‌های مزمن و سالمندی، این همایش را اقدامی جدید برای ارتقای سلامت سالمندان برشمرد .

جمعی از مدیران استانی، روسای کانون‌های بازنشستگی کارکنان تامین اجتماعی و بیمه‌شدگان از میهمانان این همایش بودند.

برپایی ایستگاه سلامت و ارائه خدمات کنترل فشار خون، کنترل قند خون و مشاوره توسط تیم های درمانی مستقر در محل همایش از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

کد خبر: 74560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =