عیادت استاندار و مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان‌جنوبی از خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن طبس

استاندار و مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی و همچنین تعدادی از مدیران استانی از خانواده‌های جانباختگان حادثه دیده معدن طبس دیدار و دلجویی کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی، در این سفر یک روزه استاندار به همراه مدیرکل تامین اجتماعی و تعدادی از مدیران استانی از چهار خانواده در طبس، یک خانواده در عشق‌آباد، دو خانواده در بشرویه و یک خانواده در فردوس عیادت کرد.

جواد قناعت در این دیدار گفت: خانواده‌های ۱۵ نفر از جانباختگان این حادثه در استان خراسان جنوبی ساکن هستند لذا برآن شدیم که با جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط با این عزیزان دیداری داشته باشیم.

وی افزود: این دیدارها با هدف عرض تسلیت، دلجویی از بازماندگان و پیگیری مطالبات و درخواست های آنها انجام می شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه خانواده ها، برقراری مستمری متوفیان است، متذکر شد: این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و سعی هم بر این است که این مستمری توسط سازمان تامین اجتماعی از همین مهرماه و بدون وقفه پرداخت شود.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه سابقه کاری برخی از این عزیزان کم بوده، درخواست برخی خانواده ها این است که مستمری کامل پرداخت شود که این موضوع هم به حوزه های متولی اعلام شده و در دست پیگیری است.

کد خبر: 74555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =