۴۶۵ مداخله تخصصی توسط تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی قم انجام شد

در ۶ ماه نخست سال جاری تیمهای سیار اورژانس اجتماعی قم بیش از ۴۶۵ مورد مداخله تخصصی را در ارتباط با گروه‌های هدف امور آسیب‌دیدگان انجام دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، منصوره بابایی، کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر و با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرکز اورژانس اجتماعی، گفت: کارشناسان مستقر در مرکز اورژانس اجتماعی استان به صورت شبانه روزی، پاسخگوی تماس‌های برقرار شده از سوی مردم هستند و درمواردی که نیاز باشد مددکاران و روانشناسان مستقر در مراکز اورژانس اجتماعی به محل اعزام شده و نسبت به مداخله فوری اقدام می کنند.

بابایی افزود: طی ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۴۶۵ مداخله تخصصی در محل توسط تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی صورت پذیرفته و مردم می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۳ از خدمات رایگان مراکز اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی قم گفت: مراکز اورژانس اجتماعی از جمله مراکز تخصصی بهزیستی است که در زمینه آسیب‌هایی همچون کودک آزاری، همسرآزاری، اختلافات خانوادگی، سالمندآزاری، معلول آزاری و خودکشی به ارائه خدمات مددکاری، روانشناسی، مداخله و ارجاع می پردازد.

بابایی ادامه داد: اورژانس اجتماعی با شماره تلفن ۱۲۳ در تمام نقاط استان قابل شماره‌گیری است و در راستای پاسخگویی به مشکلات و دغدغه‌های مردمی پنج تیم اورژانس اجتماعی در سطح استان فعالیت می‌کند.

به گفته وی، اختلافات حاد خانوادگی و مسائل مرتبط دلیل بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی قم در ۶ماه نخست سال ۱۴۰۳ بوده‌ است.

کد خبر: 74332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =