تکریم و معارفه رئیس درمانگاه تامین اجتماعی ۲۲بهمن شهرستان فسا

طی حکمی از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی فارس،‌ عباس حسینی به عنوان سرپرست درمانگاه ۲۲ بهمن شهرستان فسا معارفه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، بهرام حسن شاهی در آیینه تکریم و معارفه رئیس درمانگاه تامین اجتماعی ۲۲بهمن شهرستان فسا از نگاه ویژه تامین اجتماعی به گسترش زیرساخت‌ها در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با تلاش در افزایش فعالیت‌های پیشگیرانه درصدد کاهش هزینه های درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی هستیم.

وی با اشاره به افزایش نیروی انسانی و گسترش امکانات در مراکز درمانی استان افزود: در این مرکز درمانی افتخار خدمت رسانی به ۸۰هزار نفر از بیمه شدگان شهرستان فسا را داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس تعداد پرسنل درمانگاه ۲۲بهمن شهرستان فسا را ۳۹ نفر اعلام و بیان کرد: تعداد سه پزشک عمومی به همراه دو متخصص داخلی و اطفال و یک دندانپزشک آماده خدمات‌رسانی به خانواده بزرگ تامین اجتماعی و عموم جامعه هستند.

وی ادامه داد: پنج نفر شرکتی و چهار نفر مامور در درمانگاه ۲۲بهمن فسا به همراه کادر درمان مسئولیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را بر عهده دارند.

طی حکمی از سوی مدیردرمان تامین اجتماعی فارس دکتر عباس حسینی به عنوان سرپرست درمانگاه ۲۲ بهمن شهرستان فسا معارفه شد و از زحمات معصومه حیدری قدردانی به عمل آمد.

این مراسم با حضور حسن ماری اریاد، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه، اسماعیل یعقوبی، رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد، کاظمی، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس برگزار شد.

کد خبر: 74323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =