رشد ۲ برابری پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در زنجان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: میزان پرداخت تسهیلات صندوق در استان روند صعودی قابل توجهی دارد و طی ۲ سال گذشته در هر سال بیش از ۲ برابر رشد کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، جمشید مقدم پناه در دیدار با فرماندار ماهنشان با بیان اینکه عملکرد استان طی یک و نیم سال گذشته مطلوب بوده و پرداخت تسهیلات سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۲۵۱ درصد رشد داشت افزود: سال گذشته سه هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از طریق این صندوق به متقاضیان در استان پرداخت شد که این رقم نسبت به اعتبار ابلاغی در مدت مشابه قبل ۲۱۷ درصد افزایش داشت.

وی افزود: رتبه صندوق کارآفرینی استان در شاخص‌های متعدد مثل تجهیز منابع و پرداخت تسهیلات از جایگاه ۲۰ به رتبه هشتم در سال گذشته رسیده و تلاش ما توسعه هر چه بیشتر خدمات صندوق در استان است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان بیان کرد: رویکرد صندوق کارآفرینی امید حمایت از متقاضیان اشتغال است و از ابتدا تا به نتیجه رسیدن طرح در کنار آنها هستیم و فقط وصول اقساط مد نظر ما نیست.

محمدرضا محمدی، فرماندار شهرستان ماهنشان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در استان و در این شهرستان، گفت: فرایند شناسایی و حمایت از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان ماهنشان با نقش‌آفرینی بخشداران، دهیاران، فعالان اقتصادی شهرستان و صندوق کارآفرینی امید در در دستور کار است و امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت تسهیلات این صندوق اتفاقات خوبی در حوزه اشتغالزایی را شاهد باشیم.

کد خبر: 74122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =