کسب عنوان دستگاه برگزیده اداره کل تامین‌اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره شهید رجایی

اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری با دریافت بالاترین امتیاز در شاخص انجام اقدامات برجسته دربین ۴۳ شهرداری و ۵۸ دستگاه اجرایی استان، موفق به کسب عنوان دستگاه برگزیده در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری، در مراسمی که به همین منظور در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد از عبداله مختاری، مدیر کل تامین اجتماعی استان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر تجلیل به‌عمل آمد.

در لوح تقدیر اهدایی به مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری که به امضای دکتر غلامعلی حیدری، استاندار و منتظری، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه استان و دبیر ستاد بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان چهارمحال و بختیاری رسیده آمده است :

جناب آقای عبداله مختاری

مدیرکل محترم تامین اجتماعی استان

با سلام و احترام

ارزیابی مبتنی بر دانش همواره سبب ایجاد انگیزه پویایی و بهره وری بوده و به عنوان ابزاری کلیدی به منظور سنجش میزان تحقق اهداف و برنامه های سازمان ها به کار می رود.

نظر به اتمام فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان و به استناد آیین نامه اجرایی مواد(۸۱) و(۸۲) قانون مدیریت خدمات کشوری، آن دستگاه در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان"دستگاه برگزیده در کسب رضایت مردمی " انتخاب گردیده است.

کسب این موفقیت را به جنابعالی و همکاران محترم آن دستگاه تبریک عرض نموده و امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» گردیده است، در پیشبرد هرچه بهتر امور محوله و خدمت صادقانه به ملت شریف استان بیش از پیش موفق و موید باشید.

کد خبر: 74102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =