بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه کنگاور

به‌ منظور بررسی عملکرد واحدهای اجرایی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با حضور در شعبه کنگاور ضمن بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به مخاطبان از نزدیک با مراجعین دیدار کرد و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی شعبه کنگاور، اسکندر کاکایی پس از گفتگو با شرکای اجتماعی حاضر در شعبه با تشکیل جلسه شورای اداری در محل شعبه با کارکنان به بحث و گفتگو پرداخت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه گفت: حضور در واحدهای اجرایی بسیار مفید است چراکه مجموعه مدیریت استان از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات به شرکای اجتماعی قرار می‌گیرد و دیدار با مخاطبان سازمانی در اقصی نقاط استان و گفتگوی مستقیم با این عزیزان در جهت رفع مشکلات بیمه‌ای و کسب رضایت آنان بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: خدمت در سازمان تأمین اجتماعی توفیقی است که خداوند متعال به ما عنایت فرموده و دلیل آن خدمت به بیش از نیمی از جمعیت کشور است.

کاکایی با اشاره به لزوم ارائه بهترین و به موقع‌ترین خدمات به مخاطبان گفت: تلاش همکاران در حوزه وصول حق بیمه باعث پرداخت به موقع مستمری به بازنشستگان شده که بخش عظیمی از جامعه را در بر خواهند گرفت همچنین بازرسی شناسایی کارگاه‌ها و بیمه‌شدگان جدید و ثبت دقیق و صحیح اطلاعات نقش بسزایی در سهولت ارائه خدمات و پیگیری مطالبات سازمان خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تاکید بر جذب و پایداری بیمه‌شدگان اعم از بیمه اجباری، بیمه شدگان خاص بیان کرد: کلیه واحدهای اجرایی در سطح استان باید توجه ویژه‌ای به افزایش ضریب پشتیبانی سازمان و توسعه پوشش بیمه‌ای در بین آحاد جامعه داشته باشند و خوشبختانه در حوزه جذب و پایداری بیمه‌شدگان با زحمات یکایک همکاران خدوم و پرتلاش استان شاهد روند افزایشی و روبه رشد هستیم و امید است با استمرار این رویکرد شاهد ارتقای ضریب پشتیبانی سازمان در استان و بطور کلی در کشور باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به لیست‌های هوشمند حق بیمه نیز اشاره ای داشت و گفت: با توجه به هوشمند شدن ارسال لیست‌های حق بیمه، ضروری است تمامی واحدهای اجرایی با تعامل با کارفرمایان مانع از اختلال در روند معمول ارسال لیست ها شوند و به ذینفعان این طرح به بهترین نحو آموزش لازم ارائه شود.

در پایان این جلسه مدیرکل استان و کلیه همکاران حاضر در جلسه پیرامون لزوم برنامه‌ریزی جامع جهت جبران کسری وصولی شعبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر: 74048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =