آغاز فرایند ثبت‌نام المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی موسوم به طرح مرشدان از روز دوشنبه ۲۶ شهریور خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی، جواد یزدانی، مدیرکل استان در این باره گفت: سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی کشور، بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.

وی افزود: افزون بر سه میلیون نفر مستمری‌بگیر و بازنشسته در سطح کشور مشمول خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند که در حقیقت آینه تمام نمای تجربه و تخصص برای شاغلان محسوب می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: تکریم بازنشستگان و توجه به جایگاه و شان والای این عزیزان از توصیه‌های مهم دین مبین اسلام است و در سازمان تامین اجتماعی نیز در جهت رفاه حال این عزیزان برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گرفته و در حوزه فرهنگی نیز اقدامات خوبی در حال اجراست.

یزدانی افزود: در همین راستا و بمنظور تقویت روحی و جسمی و ایجاد نشاط و آرامش خاطر بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز همه ساله مسابقات ورزشی در قالب المپیاد ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: در سال ۱۴۰۳ نیز این طرح تحت عنوان طرح مرشدان به استان‌ها ابلاغ شده است و ثبت نام آن همزمان با آغاز هفته وحدت از روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۲ ادامه خواهد داشت.

وی متذکر شد: در سال جاری و به‌منظور رفاه بیشتر متقاضیان ثبت نام غیرحضوری نیز پیش بینی شده و بازنشستگان و مستمری‌بگیران علاوه بر مراجعه حضوری به کانون بازنشستگان شهر محل اقامت خود می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی WWW.TAMIN.IR شرایط ثبت نام را مطالعه و ثبت نام کنند.

یزدانی درباره مشمولین این طرح نیز گفت: تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان با شرط سنی حداقل ۴۲ سال سن برای زنان و ۵۰ سال برای مردان مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی اشاره‌ای به رشته‌های ورزشی این دوره از المپیاد ورزشی موسوم به طرح مرشدان داشت و در این باره گفت: برای مردان رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی و برای زنان رشته‌های ورزشی والیبال، دارت، تیر اندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برگزار خواهد شد.

یزدانی همچنین افزود: طبق دستورالعمل صادره از سوی وزارت ورزش و جوانان تمامی ورزشکاران جهت شرکت در هرگونه مسابقات ورزشی ملزم به اخذ کارت بیمه ورزشی از هیات پزشکی ورزشی شهر یا شهرستان مربوطه هستند و لذا متقاضیان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر: 73889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =