نشست تعاملی رئیس تأمین اجتماعی شعبه صحنه با مدیرعامل شرکت سیلوی ذخیره گندم

با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، رئیس تأمین اجتماعی شعبه صحنه با مدیرعامل شرکت سیلوی ذخیره گندم شهرستان صحنه در محل دفتر رییس شعبه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شعبه صحنه، سیاوش کاکاوندی ضمن خیر مقدم به مهمانان توضیحاتی در رابطه با ارسال لیست هوشمند ارائه داد و گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی ایجاد عدالت اجتماعی و عمل به تعهدات سازمان است که این امر بدون مشارکت شرکا با سازمان میسر نخواهد شد.

رئیس تأمین اجتماعی شعبه صحنه افزود: سازمان تأمین اجتماعی جزء سازمان‌های پیشرو در بحث دولت الکترونیک است و خوشبختانه امروزه ۵۹ خدمت اصلی سازمان تأمین اجتماعی بصورت کاملا غیر حضوری و در بستر سامانه es.tamin.ir قابل دسترسی عموم مخاطبان است.

وی با اشاره به لزوم گفتمان سازی با شرکای اجتماعی بیان کرد: نشست‌های تعاملی میان سازمان و شرکای اجتماعی موجب ارتقا سطح خدمات دهیف پاسخگویی و رفع ابهامات احتمالی و در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی طرفین خواهد شد.

کاکاوندی گفت: برای ارائه به موقع تعهدات سازمان به مستمری بگیران و بیمه شدگان، وصول مطالبات معوقه نقش اساسی را در این بین ایفا می‌کند.

وی افزود: تعامل شرکا و سازمان باعث نظم و انسجام بیشتر در ارسال به موقع لیست حق بیمه و کاهش شکایات به اداره کار و نارضایتی کارگر و کارفرما خواهد شد.

در پایان جهانبخش مرادی، مدیرعامل شرکت سیلوی ذخیره گندم شهرستان صحنه نیز ضمن تشکر از توضیحات و تعاملات صورت گرفته گفت: تسویه کامل بدهی شرکت به سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار است و در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهد شد.

کد خبر: 73802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =