به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شعبه صحنه، سیاوش کاکاوندی ضمن خیر مقدم به مهمانان توضیحاتی در رابطه با ارسال لیست هوشمند ارائه داد و گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی ایجاد عدالت اجتماعی و عمل به تعهدات سازمان است که این امر بدون مشارکت شرکا با سازمان میسر نخواهد شد.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه صحنه افزود: سازمان تأمین اجتماعی جزء سازمانهای پیشرو در بحث دولت الکترونیک است و خوشبختانه امروزه ۵۹ خدمت اصلی سازمان تأمین اجتماعی بصورت کاملا غیر حضوری و در بستر سامانه es.tamin.ir قابل دسترسی عموم مخاطبان است.
وی با اشاره به لزوم گفتمان سازی با شرکای اجتماعی بیان کرد: نشستهای تعاملی میان سازمان و شرکای اجتماعی موجب ارتقا سطح خدمات دهیف پاسخگویی و رفع ابهامات احتمالی و در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی طرفین خواهد شد.
کاکاوندی گفت: برای ارائه به موقع تعهدات سازمان به مستمری بگیران و بیمه شدگان، وصول مطالبات معوقه نقش اساسی را در این بین ایفا میکند.
وی افزود: تعامل شرکا و سازمان باعث نظم و انسجام بیشتر در ارسال به موقع لیست حق بیمه و کاهش شکایات به اداره کار و نارضایتی کارگر و کارفرما خواهد شد.
در پایان جهانبخش مرادی، مدیرعامل شرکت سیلوی ذخیره گندم شهرستان صحنه نیز ضمن تشکر از توضیحات و تعاملات صورت گرفته گفت: تسویه کامل بدهی شرکت به سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار است و در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهد شد.
نظر شما