به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، در این دیدار امیر عباس جراحی علمداری سالگرد تاسیس بانک رفاه را به مدیریت و مجموعه همکاران آن بانک تبریک گفت و در نشستی که در ادامه این دیدار همراه بود بیان کرد: بانک رفاه از جمله تامینکنندگان اصلی منابع مادی سازمان است و تلاش شبانهروزی کارکنان بانک رفاه در طول ایام سال قابل ستایش است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از خدمات ارزنده و مشتریمداری مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان زنجان در تعامل و همکاری چند سویه با خانواده بزرگ تامین اجتماعی،بیمهشدگان،مستمری بگیران وکارکنان این مدیریت قدردانی کرد.
وی بانک رفاه را یک بانک خدمتگذار با مسئولیت اجتماعی بالا عنوان کرد و افزود: مشتریمداری وخدمت بی منت از خصایص بسیار تاثیر گذار این بانک است.
هادی داودی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به خدمات مشترک سازمان تامین اجتماعی وبانک رفاه کارگران در ارائه خدمات مطلوب بانکی، بیمهای ودرمانی نقش بانک رفاه کارگران در تکریم وخدمات متمایز به جامعه هدف وخاصه قشر فرهیخته بازنشستگان، مستمری بگیران و از کار افتادگان تامین اجتماعی را یک کار جهادی توصیف کرد.
وی افزود: چتر حمایتی وخدمات مشترک تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران به بیش از ۶۰۰ هزار نفربیمه شده در استان زنجان با مدیریت جهادی و خدمات مطلوب امکان پذیر است .
داودی از خدمات مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی تشکر کرد و گفت : بانک رفاه استان با ۲۰شعبه و ۱۹۲ نفر پرسنل به مستمری بگیران وبیمه شدگان تامین اجتماعی وسایر مشتریان به مردم ولایت مدار استان ارائه خدمت میکند.
همچنین در این نشست دوستانه، راهکارهای تعاملات هرچه بیشتردو مجموعه در راستای بهرهمندی پرسنل از خدمات قابل ارائه از جمله دریافت تسهیلات و… مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار صمیمانه بابک رضایی، معاون خدمات درمانی، مهدی محبی، معاون پشتیبانی و توسعه، علیرضا دوست محمدی، رییس اداره روابط عمومی مدیریت درمان، نبی محمدی، معاون مدیر شعب و علیرضا بهاریان؛ رییس اداره روابط عمومی بانک رفاه کارگران استان حضور داشتند .
نظر شما