راه‌اندازی کلینیک دیابت و فشارخون درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت

با حضور معاون درمان و جمعی از روسای ادارات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، کلینیک دیابت و فشارخون درمانگاه دهدشت راه‌اندازی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، با راه‌اندازی این واحد امکان غربالگری و پیشگیری و ارائه خدمات تخصصی به بیماران دیابت و فشار خونی، کنترل عوارض ناشی از بیماری و درمان صحیح و اصولی و آموزش این بیماران فراهم است.

در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی که تنها مرکر ملکی سازمان در این شهرستان است در شیفت صبح و عصر به بیمه‌شدگان و جامعه هدف خدمات سرپایی درمانی شامل ویزیت، دارو، خدمات پاراکلنیکی مثلا آزمایش و سونوگرافی و ..ارائه می شود.

در استان کهگیلویه و بویر احمد تعداد ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد، ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی و در مجموع ۴۴.۵ درصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

در بخش درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی با ۹۲ مطب، مراکز پلی‌کلینیک، بیمارستان و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی این شهرستان طرف قرار داد است.

کد خبر: 72556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =