۵۴ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در نشست خبری مشترک مدیران بیمه و درمان استان گفت: ۴۷ میلیون نفر در کشور تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند که ۵۴ درصد جمعیت استان زنجان را نیز شامل می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان، محمود عزیزخانی به مناسبت هفته تامین اجتماعی با بیان این مطلب افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی از ۲۰ میلیون به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است و در استان ۲ هزار فقره تسهیلات، با ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه طی یکسال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۸۴۰ کارگاه در استان داریم که شخصا ۶۸ درصد بازدید از کارگاه‌ها داشته‌ام و مسائل و مشکلات کارگاه‌ها را پیگیری و رفع کرده‌ایم .

عزیزخانی بیان کرد: در بخش بخشودگی جرایم کارگاه‌ها از ۶۳۷ درخواست ۳۳۹ فقره حائز شرایط بوده و ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای این کارگاه‌ها شامل شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در بحث حمایت از جوانی جمعیت ۳ هزار و ۸۰۹ فقره با ۲۳ میلیارد ریال غرامت دوران بارداری در استان طی سال گذشته پرداخت شده است .

وی افزود: خدمات غیر حضوری در قلب نرم‌افزار تامین من و ای سرویس از ۳۰ خدمت به ۵۹ خدمات افزایش یافته است .

عزیزخانی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰۰۰ نفر از بافندگان فرش،۱۲ هزار و ۷۰۰ راننده، ۱۱هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران و در مجموع ۳۲ هزار نفر بیمه شده خاص در بخش‌های مختلف همچون باربران، خادمان مساجد، زنبورداران و کار فرمایان مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند.

کد خبر: 72554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =