دیدار رئیس شورای اسلامی استان بوشهر با مدیرکل تامین اجتماعی استان

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر به همراه هیات همراه با محمد جواد بازدرهوا، مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار و پیرامون مسائل فی‌مابین گفت‌وگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر، بازدرهوا ضمن تشکر از حضور روسای شورای استان در جلسه گفت: صیانت از منابع تامین اجتماعی وظیفه‌ای است که همه ما در مقابل آن مسئولیم و این سازمان برای انجام تعهدات به‌موقع خود نیازمند مشارکت و همدلی کلیه کارفرمایان در بخش‌های دولتی و خصوصی است. سیاست ما علاوه بر صیانت از حقوق سازمان، تعامل خوب و همکاری متقابل با کارفرمایان تامین اجتماعی است.

وی افزود: یکی از مشکلات رایج در صنعت ساختمان، پرداخت حق بیمه کارگران است. برخی از کارفرمایان به این موضوع توجه کافی ندارند که این مسئله می‌تواند مشکلاتی برای کارگران ایجاد کند. بنابراین، شهرداری و شورای شهر می‌توانند نقش مهمی در صدور پروانه ساختمان و نظارت بر اجرای این قوانین داشته باشند.

همچنین از دیگر مواردی که در این نشست میان مدیرکل تامین اجتماعی استان و رئیس شورای شهر بوشهر مورد توجه قرار گرفت، بحث حسابرسی شهرداری‌ها بود که مقرر شد در یک نشست تخصصی با حضور کارشناسان پیگیری‌های لازم جهت حل این موارد صورت پذیرد.

در این نشست صمیمی، عبدالخالق برزگرزاده رئیس شورای اسلامی استان بوشهر، در راستای گسترش و توسعه تعامل، با اشاره به طولانی شدن برخی از پرونده‌های بیمه شهرداری، خواستار تسریع و حل این موارد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این قبیل جلسات بین دو مجموعه مفید و ضروری است گفت: عملکرد خوب این سازمان در حمایت از نیروی کار و به‌ویژه کارگران زحمتکش شهرداری‌ها بر کسی پوشیده نیست و ما نیز به همراه اعضای شورای شهر بر این امر تاکید داریم تا با همکاری و همراهی مجموعه تامین اجتماعی راهکار مناسبی برای رفع برخی از مشکلات و پرونده‌های مطرح ارائه کنیم.

در پایان، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اهدا لوح تقدیر از زحمات مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر: 72531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =