پرداخت بیمه بیکاری به بیش از ۵ هزار نفر در آذربایجان غربی

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی از پرداخت بیمه بیکاری هر ماه به بیش از ۵ هزار نفر در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی، عبداله مسافر یادگاری در نشست خبری مشترک مدیران بیمه‌ای و درمان و بانک رفاه استان که به مناسبت هفته تامین اجتماعی با اصحاب رسانه برگزار شد با اشاره به ارائه خدمات به بیش از یک میلیون و ٣٢٨ هزار نفر جامعه هدف تاکید کرد: این مجموعه با بیش از ٢۴٠٠ مرکز درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات طرف قرارداد است.

وی با بیان اینکه ١٢ مرکز درمانی در سطح استان وجود دارد، افزود: در طول یکسال گذشته بیش از ۴ میلیون و ۶٧٣ هزار و ٢٧٧ مورد مراجعین سرپایی تحت درمان مستقیم و بیش از ١٠ میلیون و ۶۴۴ هزار و ١٠۶ نفر تحت درمان غیرمستقیم قرارگرفته‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی آمار بستری درمان مستقیم را ٢٧ هزار و ٣١٨ نفر و بیش از ١٠ هزار ۵٢٠ نفر بصورت غیرمستقیم اعلام و بیان کرد: متاسفانه درصد اشتغال تخت‌های مراکز درمانی ٨١ درصد بوده که نقطه بحرانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در طول یکسال گذشته ١۶ هزار و ٧٢۵ نفر مورد عمل جراحی در درمان مستقیم انجام شده است.

تسویه بزرگترین بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی نیز در نشست خبری گرامیداشت هفته تامین اجتماعی با اشاره به تسویه بزرگترین بدهی سازمان به بانک رفاه گفت: در حال حاضر دولت بیش از ۴٠٠ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.

میثم عابدی با تاکید بر اینکه ١٧ شعبه، ١٣ کارگزاری، ٧ شعب اقماری در سطح استان فعالیت می‌کند گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ٣٢٨ هزار نفر با ۴٨ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: ۴٠ هزار و ۶١٢ کارگاه فعال، ١۴٠ نفر اتباع خارجه از خدمات سازمان بهره می‌گیرند و ماهیانه بیش از ۵ هزار نفر مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: ماهیانه بیش از هزار و ۴٠ میلیارد تومان توسط سازمان مرکزی جهت ارائه خدمات به جامعه هدف به استان تزریق می‌شود.

وی برنامه‌های آتی سازمان را دایرکردن شعبه یک، ایجاد دومین بیمارستان سازمان با مشارکت بخش خصوصی و احداث یک مجموعه رفاهی و غیره اعلام کرد.

مدیر شعب بانک رفاه آذربایجان غربی در نشست خبری گرامیداشت هفته تامین اجتماعی با اشاره به فعالیت ۴١ شعبه و ۴٠٠ پرسنل در سطح استان گفت: این بانک در حال حاضر ٩۵ هزار میلیارد تومان منابع دارد و در طول یکسال گذشته رتبه اول سرمایه ثبتی و رتبه دوم سود اخذ کرده است.

وحید حاجی زاده با تاکید بر اینکه ۵۵ درصد منابع مالی و پولی کشور در تهران متمرکز است، اذعان کرد : بانک ها در سطح استان هرچقدر بتوانند منابع ملی را جذب کنند می توانند در توسعه استانی موثر واقع شوند و در همین راستا ٣٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته پرداخت شده است.

کد خبر: 72382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =