کلیه خدمات درمانی در مراکز ملکی تامین اجتماعی ۱۰۰ درصد رایگان است

مدیر درمان خراسان شمالی با بیان اینکه تقبل هزینه‌های درمانی فرد بیمه شده از دیگر مزایای تأمین اجتماعی است گفت: کلیه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان بصورت ۱۰۰درصد رایگان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، سعید صدرمنش، مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ، اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تبریک هفته تامین اجتماعی ( ۱۹ لغایت ۲۵ تیر ماه ) با اشاره به خدمات متنوع این سازمان بیان کرد: خدمات و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی در دو حوزه بیمه‌ای و درمان بیمه‌شدگان تحت پوشش ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان، خدمات خود را به دو روش مستقیم و غیرمستقیم ارائه می کند گفت: درمان مستقیم تحت مالکیت سازمان است و در استان خراسان شمالی، بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد با ۱۱۸ تخت و دو درمانگاه تخصصی در شهرستان‌های اسفراین و شیروان و یک درمانگاه عمومی در جاجرم و گرمه فعال هستند که کلیه خدمات به بیمه‌شدگان را بصورت رایگان ارائه می‌کنند؛ در حوزه غیرمستقیم نیز شامل عقد قرارداد با مراکز درمانی دانشگاهی، کلینیک‌ها، مطب‌های خصوصی، مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندان پزشکی، داروخانه‌ها و ... است که بر این اساس تاکنون ۵۴۰ مرکز با تامین اجتماعی استان عقد قرارداد داشته‌اند.

صدرمنش تقبل هزینه‌های درمانی فرد بیمه شده یا افراد تحت تکفل وی را از دیگر مزایای تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: کلیه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بصورت ۱۰۰ درصد رایگان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی یکی از اهداف عالی این مدیریت را جهش چشمگیر کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه شدگان، بازنشستگان و دیگر هم‌استانی ها اعلام و بیان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بکارگیری نیروهای متخصص سعی بر آن داریم تا نیاز بیماران را در داخل استان مرتفع سازیم .

وی با اشاره به اینکه شرکای اجتماعی سازمان در استان همیشه در پیشبرد اهداف این مدیریت پیشقدم بوده اند گفت: قشر عظیمی از جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کارگران جامعه کار و تولید و بازنشستگان گرانقدری هستند که سالیانی از عمر بابرکت خود را وقف خدمت به جامعه کرده‌اند بنابراین باید حرمت کارگران و بازنشستگان عزیز، همراه با تکریم این گرانمایگان و ارائه خدمات بهتر به آنها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: 72185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =