پرداخت بیش از ۱۲۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران خراسان جنوبی

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از پرداخت ۱۲۷۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی، حسین فراتی ضمن اعلام این خبر از بازنشستگان به عنوان گنجینه های تجربه یاد کرد و بر احترام و بهره بردن از تجربیات آنان در رشد و توسعه در سازمان تأکید کرد .

وی در بازدید از کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی استان ضمن تبریک ۲۵ ذی الحجه روز خانواده وتکریم بازنشستگان از نقش مدیریت کانون‌های بازنشستگی و همراهی آنان با سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کرد .

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی همچنین به برنامه های فرهنگی سازمان برای بازنشستگان اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج و شنا در آبان ماه امسال در استان برگزار و نفرات برتر این مسابقات نیز جهت اعزام به مسابقات کشوری که در آذرماه و در استان مازندران برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

فراتی برگزاری دوره های آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت ، سفرهای زیارتی و سیاحتی را از دیگر برنامه‌های سازمان برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان عنوان کرد که با همکاری کانون‌های بازنشستگی انجام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۳۰ هزار و ۶۶۹ مستمری بگیر دارای پرونده در استان هستند که با افراد تبعی خودشان جمعیتی بالغ بر ۵۹ هزار و ۱۳۱ نفر می‌شوند.

وی از پرداخت ۱۲۷۰ فقره وام به بازنشستگان و مستمری‌بگیران به صورت قرض‌الحسنه در سال گذشته خبر داد.

کد خبر: 72067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =