پرداخت بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی لوشان

رئیس تامین اجتماعی شعبه لوشان از پرداخت بیش از۱۱۰ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت به مستمری‌بگیران این شعبه در سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در گزارشی آماری به مناسبت هفته تامین اجتماعی، ضمن تبیین مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات خدمت رسانی به جامعه هدف، عملکرد تامین اجتماعی لوشان توسط رئیس این شعبه تشریح شد.

بهزاد پنداشته با اشاره به اینکه افزون بر ۲۰ هزار نفر از جمعیت لوشان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند افزود: این تعداد را ۵۸۰۰ بیمه شده اصلی و ۳۱۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی آنها تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه پس از بیمه‌شدگان اجباری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد، رانندگان به دلیل بافت و شرایط کاری خاص در منطقه با ۷۰۵ نفر بیمه شده بزرگترین گروه بیمه ای را دربرمی‌گیرند گفت: وجود نزدیک به چهار هزار نفر بیمه شده اجباری با سهمی حدود ۶۷ درصد از مجموع بیمه شدگان اصلی یکی دیگر از ویژگی های مثبت در منطقه است .

رئیس تامین اجتماعی لوشان با تاکید بر اینکه تحولات خوبی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری در سال‌های اخیر در سازمان صورت گرفته که افزایش رضایتمندی و کاهش مراجعات را به دنبال داشته ، به طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی اشاره و بیان کرد: قریب به ۸۰۰ نفر از شهروندان لوشانی در زمره بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد قرار دارند.

پنداشته با بیان اینکه بیش از ۳۱۰۰ نفر مستمری‌بگیر که ۱۷۷۰ نفر آنها را بازنشستگان تشکیل می‌دهند در شهر لوشان از تعهدات بلندمدت سازمان برخوردارند افزود: در سه ماهه اول سالجاری بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان بابت پرداخت انواع مستمری این تعداد از افراد تحت پوشش هزینه شده است .

وی پرداخت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مقرری بیمه بیکاری به ۱۱۵ نفر مشمول این تعهد در سه ماهه اول امسال را از دیگر خدمات ارائه شده برشمرد و گفت: ۴۲۴ میلیون تومان غرامت ایام بیماری، ۱۱۵ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج در کنار پرداخت‌های غرامت ایام بارداری، پروتز و اروتز و ... از دیگر تعهدات انجام شده در قالب کوتاه مدت به بیمه‌شدگان منطقه است.

کد خبر: 72057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =