تشکیل کمیته برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی در اهواز

بیست‎ و‎ ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ‌کریم سازمان تأمین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، کمیته برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و کارگران شرکت‎ها و موسسات تابعه سازمان، خانواده‌ها و بازنشستگان تامین اجتماعی در استان خوزستان با حضور عبدالرضا روشنی، مدیرکل، هدایت اله عبدی زاده، مدیر درمان و جمعی از معاونین و روسای ادارات مرتبط برگزار و شاهین فیض اله زاده، به عنوان دبیر کمیته برگزاری مسابقات انتخاب و معرفی شد.

دور مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه، کارکنان و کارگران شرکت‎ها و موسسات تابعه سازمان، خانواده‌ها و بازنشستگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در هفته اول مردادماه امسال در استان خوزستان با شعار محوری «قرآن؛ نور هدایت، راهنمای امت، کتاب مقاومت» برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات در سه مرحله مقدماتی، درون دستگاهی و بین‌ دستگاهی(نهایی) با اهداف تمسک به ثقلین (قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام) ، تحقق اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره اشاعه، ترویج و انس با قرآن کریم و تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، بصیرت‌افزایی دینی، ترویج سبک زندگی قرآنی و توسعه و تعمیق دانش‎افزایی قرآنی در بین کارکنان و خانواده آنان، شناسایی و تشویق کارکنان مستعد قرآنی و بهره‌گیری از آنان در پیشرفت برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سازمان جهت کارکنان رسمی، آزمایشی، پیمانی، قرارداد ماده۲۰، مشمولین ضریب k و کارکنان شرکتی (خدماتی، تاسیساتی و ... ) شاغل در ستاد مرکزی، مراکز بیمه‎ای و درمانی سازمان، کارکنان شاغل در بیمارستان‎های تابعه هلدینگ میلاد سلامت، کارکنان و کارگران شاغل در موسسات و شرکت‌های تابعه سازمان، همسر و فرزندان مشمولین بندهای فوق الذکر و کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی و شرکتها و موسسات تابعه سازمان برگزار خواهد شد.

گروه های سنی، آلاء (نعمت): ۶ سال تمام الی ۱۱ سال تمام، ولاء (محبت): ۱۲ سال الی ۱۶ سال تمام، گروه سنی اعلی (بلند مرتبه): ۱۶ سال به بالا و گروه سنی وجهاء (وجیهان): بازنشستگان می‌توانند در این دوره از مسابقات قرآن کریم شرکت کنند.

مسابقات قرآنی سازمان تأمین اجتماعی در سه‌ مرحله مقدماتی، درون دستگاهی و بین‌دستگاهی(نهایی) و در ۵ رشته اصلی حفظ، قرائت، آیه‌های زندگی، اذان و نهج‎البلاغه برگزار می‌شود که رشته‌های اذان، نهج‎البلاغه، حفظ یک جزء، حفظ سوره‌های واقعه و لقمان و حفظ ۱۴ سوره آخر قرآن صرفاً در مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد و رشته‎‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی و آیه‌های زندگی در هر سه مرحله مقدماتی، درون دستگاهی و بین دستگاهی(نهایی) برگزار می‌شوند.

کلیه شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق آدرس https://ble.ir/taminquran در شبکه اجتماعی بله، از اطلاعیه‌ها و برنامه‌های مسابقات قرآن مطلع شوند.

ثبت‌نام از داوطلبان به صورت متمرکز و صرفاً از طریق آدرس Https://Tamin.Porsline.ir/s/QURAN و همچنین رمزینه ذیل به صورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت. مهلت ثبت‌نام به مدت دو هفته و از تاریخ ۰۶‏/۰۴‏/۱۴۰۳ الی ۲۰‏/۰۴‏/۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر: 71966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =