کمتر از ۷۲ساعت مجوزهای مشاغل خانگی در خراسان جنوبی صادر می‌شود

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری استان بیان کرد: کمتر از ۷۲ساعت مجوزهای مشاغل خانگی در استان صادر می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، محمد مهدی راستگو، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل استان در جلسه شورای اداری گفت: میزان اشتغال مجدد بیکاران ۱۸۵ نفر بوده است و ۹۷۳ مقرری‌بگیر از بیمه بیکاری در استان استفاده می‌کنند.

وی افزود: تعهد استان در سال گذشته ایجاد ۱۰ هزار و ۶۵۹ فرصت شغلی بوده‌ که ۱۵ هزار و ۹۵۰ نفر توسط دستگاه‌های مختلف در سامانه ملی رصد ثبت شده‌ و خراسان جنوبی جزو پنج استان برتر کشور است.

راستگو همچنین گفت: از محل تسهیلات مشاغل خانگی در سال مالی جاری، ۶۴۱ طرح با پرداخت ۸۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان اجرا و با پرداخت این تسهیلات برای هزار و ۹۲۲ نفر شغل ایجاد شده‌ است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: در کمتر از ۷۲ ساعت مجوزهای خانگی در استان صادر می‌شود و سال گذشته ۲ هزار و ۲۱۶ مجوز مشاغل خانگی و پشتیبان صادر شد.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در حوزه تعاونی‌های خراسان جنوبی ایجاد شده است.

کد خبر: 71894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =