افزایش ۳۷ درصدی خدمات سرپایی در درمانگاه تامین اجتماعی زرندیه

معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی در دیدار با معاونین فرمانداری زرندیه از افزایش ۳۷ درصدی خدمات سرپایی در درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، در راستای تقویت تعامل با مقامات محلی و شهرستانی محمدسعید مرزبان، معاون خدمات درمانی و میرزایی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با معاونین فرمانداری شهرستان زرندیه دیدار کردند.

مرزبان در این دیدار گفت: توسعه خدمات درمانی ، اولویت سازمان تامین اجتماعی است و ظرفیت‌های خدمت‌رسانی درمانگاه زرندیه با قوت توسعه خواهد یافت .

معاون خدمات درمانی استان مرکزی ادامه داد: درمانگاه زرندیه از اواسط سال ۱۴۰۰ ارائه خدمات درمانی به مردم شریف منطقه را آغاز کرده است و خوشبختانه گام‌های خوبی در ارتقای کمی و کیفی خدمات برداشته شده است و این روند شتابان ادامه دارد.

وی افزود: در درمانگاه زرندیه سال گذشته بیش از ۱۰۴ هزار خدمت سرپایی شامل ویزیت و خدمات تشخیصی‌ درمانی (داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات و...) به مراجعان ارائه شده است که رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد و این مقدار بیشترین رشد در بین مراکز درمانی استان است.

در ادامه مسائل درمانی شهرستان و مشکلات جذب و نگهداشت پزشک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمهیدات لازم برای اشتغال پزشکان داخلی، اطفال، زنان و دندانپزشک از طریق دانشکده علوم پزشکی ساوه صورت پذیرد.

سپس معاونین مدیریت درمان به همراه حسینی، معاون عمرانی فرمانداری در درمانگاه زرندیه حضور یافتند و روند ارائه خدمات به شهروندان را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر: 71668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =