بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی کارگری استان همدان

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت شهید جمهور آیت الله دکتر رییسی و هیات همراهان، مجموعه های ورزشی کارگران استان همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، این مراسم با حضور علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان و جمعی از جامعه کار و تلاش در استان برگزار شد.

قاسمی فرزاد در این مراسم با بیان اینکه دولت شهید جمهور مشهور به چرخه درآوردن و بهره‌برداری طرح‌های تعطیل و برجای مانده از گذشته است گفت: شهید رئیسی از همان شروع کار دولت سیزدهم تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذشته را داشت و در این مدت هزاران میلیارد صرف ساخت و به اتمام رساندن آن‌ها شد.

همچنین در این مراسم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان درباره بهره‌برداری از چهار طرح ورزشی گفت: این طرح‌ها شامل نوسازی و بازسازی استخر سرپوشیده و تاسیسات مجموعه ورزشی شماره ۲ کارگران همدان، نوسازی کف و سقف سالن چند منظوره کارگران و نیز ایمن‌سازی و تجهیز تاسیسات سالن‌های تکواندو و کشتی و فوتسال کارگری است.

وی افزود: برای بازسازی و نوسازی این طرح‌ها ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، استانی و درآمدهای حاصل از مجموعه‌های ورزشی کارگری هزینه شده است.

کد خبر: 71630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =