به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین، در ادامه برگزاری میز خدمت در دستگاههای اجرائی استان، میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور روسای ادارات ارتباطات مردمی، امور مستمریها، امور بیمهشدگان و وصول حق بیمه استان در محل ستادی بانکهای سپه و ملت استان برگزار و با استقبال کارکنان و مراجعان بانکهای مذکور مواجه شد.
اهم مواردی که در مدت زمان استقرار همکاران سازمان در محل میز خدمت بانک های فوق مورد بررسی قرارگرفت عبارتند از:
۱-بررسی مشکلات مربوط به نقل و انتقال سوابق کارکنان از صندوق بانک به تامین اجتماعی
۲- بررسی موضوعات و قوانین مربوط به بازنشستگی زنان بویژه بازنشستگی پیش از موعد آنان
۳- تشریح و تبیین خدمات سازمان در زمینه بیمه دانشجویان، زنان خانهدار و... و مزایای استفاده از بیمههای خاص حرف و مشاغل آزاد
۴- بررسی و پیگیری مسائل مربوط به مرخصی زایمان همکاران بانکهای فوق
۵- بررسی و پیگیری موارد مربوط به کفالت والدین و فرزندان
۶- تشریح قوانین مربوط به نحوه انتقال پرونده مستمریبگیران از سایر استانها به استان محل زندگی
۷- پاسخگوئی به سوالات کارکنان در زمینه خدمات کانونهای بازنشستگی و تشریح نحوه پرداخت عیدی و مزایای قانونی افرادی که در اسفند ماه بازنشسته میشوند
۸-تشریح درگاههای ارتباطی با سامانه crm سازمان و خدمات سازمان در سامانه مذکور
۹- پیگیری مشکلات مربوط به نحوه ارائه لیست و خطاهایی که در بارگذاری لیست افراد در سیستم به وجود میآید.
۱۰- پیگیری سوابق بازنشستگی پیش از موعد تعدادی از کارکنان بانکهای مذکور
۱۱- بررسی مسائل و مشکلات مربوط به کمیسیونهای پزشکی کارکنان
۱۲- برگزاری دوره آموزشی نحوه استفاده از سامانه es
۱۳-بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات تعدادی از مراجعان و کارکنان از شعب استان
نظر شما