افزایش۱۴۱ درصدی اعتبارات بهزیستی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اردبیل از افزایش چشمگیر برخی از اعتبارات بهزیستی استان در دولت مردمی شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی اردبیل، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان در رابطه با اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته برای مصارف و هزینه کرد مسائل جامعه هدف گفت: در سال گذشته اعتبارات ابلاغی از رشد ۱۴۱ درصدی برخوردار بود که این میزان از مبلغ ۵۷۵ میلیارد ریال به یک تریلیون و ۳۸۴ میلیارد ریال ارتقاء یافته است.

یوسف موسوی به افزایش اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات استانی هم اشاره و بیان کرد: در سایه تلاش‌های صورت گرفته اعتبارات تملک دارایی از ۶۹ میلیارد ریال به ۷۵ میلیارد ریال ارتقاء یافته بود که در مقایسه با سال قبل رشد ۸ درصدی داشت.

وی ادامه داد: همچنین اعتبارات استانی هم در سال گذشته از ۵۹۴ میلیارد ریال به ۷۵۵ میلیارد ریال جهش یافته بود که از رشد ۲۱ درصدی خبر می داد.

پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: درآمد اختصاصی هم رشد قابل ملاحظه‌ای نشان می‌داد بطوریکه این درآمد از مبلغ ۹ میلیارد ریال به ۱۸ میلیارد ریال رسیده بود که رشد ۵۰ درصدی مبلغ را مشخص می‌کرد.

کد خبر: 74330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =