مردم و بیمه شدگان اولویت اول در مراکز درمانی هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در جلسه کارشناسی ویژه بیمارستان دکتر غرضی سیرجان گفت: اولویت اول در مراکز درمانی، مردم و بیمه‌شدگان هستند و همگی ما باید با همدلی، همکاری و هم‌افزایی زمینه های ارتقاء خدمات را فراهم کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان کرمان، امین فخر، در جلسه کارشناسی ویژه بیمارستان دکتر غرضی سیرجان با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌ها باید بر اساس واقعیت‌های میدانی انجام گیرد به انجام رضایت‌سنجی از خدمات درمانی به طور مستمر توسط سامانه مدیریت ارتباط با مشتری اشاره کرد و گفت: شایسته است بر اساس نتایج رضایت سنجی، تحلیل‌های لازم صورت گیرد و اقدامات اصلاحی به عمل آید.

وی بر شنیدن صدای مشتری تاکید و بیان کرد: مشکلات باید در بازه زمانی مشخص حل و فصل شوند و مدیریت لازم برای ارائه خدمات با کیفیت صورت گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان ضمن اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: اولویت اول در مراکز درمانی، مردم و بیمه شدگان هستند و همگی ما باید با همدلی، همکاری و هم‌افزایی زمینه های ارتقاء خدمات را فراهم کنیم.

وی افزود: با پیگیری همت و جدیت در امور می‌توانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم و سطح رضایتمندی بیمه شدگان را افزایش دهیم.

فخر ادامه داد: به مشاغل، تنها به عنوان وسیله معیشت ننگرید بلکه به عنوان فرصت خدمتگزاری و عاقبت بخیری نگاه کنید.

در این جلسه محمد حسین افشارزاده ، رئیس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان گزارشی از خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی ارائه کرد و موضوعات مربوط به این مرکز درمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

کد خبر: 74319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =